понеділок, 11 грудня 2017 р.

Робота з поштовим клієнтом

Поштові клієнти – це програми, за допомогою яких ви можете користуватися декількома адресами електронної пошти одночасно, а також отримувати повідомлення з будь-якої поштової скриньки одразу після його надходження на неї та відправляти, коригувати пошту. Щоб отримати можливість користуватися цією службою, ви маєте завести на поштовому сервері скриньку з певною адресою. Знаючи її, інші користувачі зможуть надсилати вам повідомлення не лише з текстом, а й із зображеннями та іншими вкладеними файлами. Для читання та надсилання електронних листів зазвичай використовують програму-клієнт електронної пошти, зокрема Outlook Express, The Bat!
Для підключення адреси електронної пошти в програму вам потрібно створити обліковий запис, ввести адесу та пароль поштової скриньки, протокол сервера вхідних повідомлень та доменні імена  серверів вихідних і вхідних повідомлень пошти. В поштовому клієнті можна мати безліч поштових адрес і облікових записів. Для різних користувачів. Кожен обліковий запис(користувач програми) може бути захищений паролем.
Іноді на вашу поштову скриньку приходить спам, можете його просто ігнорувати, а можна поставити в налаштуванні пошти міцніші вимоги до спам-ботів.
 Спамом називають рекламні брошури, що підкидують у наші поштові скриньки. Це листи рекламного характеру.

Немає коментарів:

Дописати коментар